Galasport - Pink and Yellow

Kromě přípravy věnuji velkou pozornost i přípravě nové lodě na sezonu 2016. Letos jsem se rozhodl pokračovat v jezdit na loňském modelu lodě od Galasportu s názvem Pink and Yellow smile....

 

Název lodě je netradiční a vznikal za nezveřejnitelných okolností smile každopádně designérem lodě je německý reprezentant Sideris Tasiadis a Filip Taišl jako hlavní konstruktér firmy Galasport. Loď vychází z předchozího modelu What else,na kterém jsem závodil v sozoně 2014. Pink and Yellow se dostalo zásadních úprav v podobě zúžení cca o 4 cm. Touto úpravou se některým jezdcům může zdát loď méně stabilní, ale snadněji ovladatelná. Další významnou změnou byl posun křidélek dále k zadní špičce tzn., že nejširší místo lodě je zasazeno více dozadu a tím pádem i nosnost a výtlak lodě za límcem je o něco větší. Poslední změnou, kterou bych rád vypíchnul je dosáhnutí opravdu tenké zadní špičky v délce cca 30 cm od špičky. Loď je v těchto místech historicky nejtenčí a musím říci, že jde záď lodě nejsnáze pod vodu a dovoluje velice rychlou změnu směru.smile 

Mě osobně se loď moc líbí a to hlavně z důvodu, že mě ježdění na ní více baví, protože loď nabízí novou dimenzi nájezdů do branek, je rychlejší v točení i  v přímé jízdě. Celkově je loď velicce citlivá na jakýkoli náklon či točící záběr a to s sebou nese mnoho výhod, ale může přinést i fatální chybu, která může zhatit celý závod nicméně chování lodě koresponduje s vývojem našeho sportu, kdy se vše rozhoduje ve finálové jízdě a často vítězí ten, kdo si na lodi dovolí jízdu na hranici rizika.

Pro zvědavce přidávám pár fotek z Galasportu jak jsme s Filipem Taišlem vytvářeli klečení (sezení) do nové loďky.

  

« zpět